Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Deniz Turizmi Uzaktan Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR.ÖĞR.ÜYESİ GAMZE ARABELEN |
Dersi Alan Birimler |
Deniz Turizmi Uzaktan Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Dersin amacı öğrencilere rekreasyon ve eğlence hizmetleri ile ilgili yönetimsel teknikleri ve yönetimsel problemleri tanıtmaktır. Rekreasyon ve eğlence yönetimi felsefesi yaratabilmek için öğrencilere okuma metinleri, sınıf etkinlikleri ve örnek olaylar sağlanacaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Hurd, A. R., Barcelona, R.J. ve Meldrum, J.T. (2008). Leisure Service Management. Champaign, IL:HUman Kinetics. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Ders anlatımları |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
1. Mülâkat projesi verilen konuda 10-20 sayfa arasında olmalıdır. Proje, anlaşılır bir biçimde yazılmalı ve yapılandırılmalı, parklar ve rekreasyon acentesi, kâr amacı gütmeyen ya da özel bir işletmenin yöneticisinin yönetimsel görev ve sorumluluklarının nüanslarının anlaşıldığına dair farkındalığı göstermelidir. Her bir gruptaki öğrenciler (her grupta en çok 4 öğrenci) mülâkat projesinin her ayrıntısını ve teorik bilginin uygulamalı iş hayatına uyarlanmasının nasıl yansıtılacağını açıklayabilmelidir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|