Ders Bilgileri
| 
 
 | 
| Dersi Veren Birim | 
| Amerikan Kültürü ve Edebiyatı Yüksek Lisans | 
| Dersin Düzeyi | 
| Yüksek Lisans | 
| Ders Koordinatörü | 
| Dersi Alan Birimler | 
| Amerikan Kültürü ve Edebiyatı Yüksek Lisans | 
| Dersin Amacı | 
| Amerikan Kültürü ve Edebiyatı Anabilim Dalında yüksek lisans yapan öğrencilerin literatür araştırması yaparak tez konusu ile ilgili bilgi toplamalarını, topladıkları bilgiyi sentezleyerek rapor haline getirip sunmalarını ve tartışmalarını sağlamaktır. | 
| Dersin Öğrenme Kazanımları | ||||||||
| 
 | 
| Dersin Öğretim Türü | 
| Örgün Öğretim | 
| Dersin Önkoşulu/Önkoşulları | 
| Yok | 
| Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | 
| Yok | 
| Ders İçeriği | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | 
| Ders İçin Önerilen Kaynaklar | 
| Seminer konusu ile ilgili kitap ve makaleler: | 
| Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri | 
| Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme Yöntemleri" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümünde verilmiştir. | 
| Değerlendirme Yöntemleri | 
| Başarılı / Başarısız *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. | 
| Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar | 
| Öğrenciler başarılı bir sunum yapabilmek için dikkat etmeleri gereken hususlar hakkında bilgi, beceri ve yetkinliklerini geliştirirler. | 
| Değerlendirme Kriteri | 
| Öğrencilerin çalıştığı konuyla ilgili literatür çalışması, analiz etme ve sonuçları raporlayarak sunma yetenekleri konuya ilişkin dönem sonunda hazırladıkları rapor ve raporun sunumu ile ölçülmektedir. | 
| Dersin Öğretim Dili | 
| Türkçe | 
| Derse İlişkin Politika ve Kurallar | 
| Öğrenciler, araştırmalarında ve sunumlarında verilen tarihlere uymak zorundadırlar. | 
| Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri | 
| İlan Edilecektir. | 
| Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri | 
| İlan Edilecektir. | 
| Staj Durumu | 
| YOK | 
| İş Yükü Hesaplaması | ||||||||||||||||||||
| 
 | ||||||||||||||||||||
| Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 
 | 

 
 