Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İngilizce Anlaşmazlık Çözümü Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR.ÖĞR.ÜYESİ SELCEN KILIÇASLAN GÖKOĞLU |
Dersi Alan Birimler |
İngilizce Anlaşmazlık Çözümü Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Araştırmacılar, çatışmanın yapıcı bir şekilde yönetilebileceği koşulları ve dinamikleri anlamak için çeşitli kavramların üzerinde durmaktadırlar. Çatışmanın ortaya çıktığı birçok biçim ve durum göz önüne alındığında, araştırmacıların çatışma için çeşitli teorik çerçeveler geliştirmeleri şaşırtıcı değildir. Aslında, çatışma yönetimi çalışması üzerinde bir çatışma var. Çeşitli geleneklerden gelen araştırmalar, karşılıklı yarar ilişkilerinin açık fikirli tartışma için kritik öncüller olduğunu da göstermektedir. Araştırma bulgularının bu şekilde bütünleşmesi, giderek daha karmaşık çatışmalarla başa çıkmada uzmanlara yardımcı olabilecek becerileri ve ilişkileri tanımlar. Bu ders, öğrencilerin, alandaki son araştırmalar üzerine yapılan tartışmalar sayesinde çatışma yönetimi ve müzakereyi etkileyen mevcut konuların dinamiklerini anlamalarını derinleştirmeyi amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Ders anlatımı |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Bireysel performans değerlendirme kriterleri: |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Dersin en az %70 ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
selcen.kilicaslan@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Her dönem ders başında duyurulacaktır. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|