Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Tekstil Teknolojisi |
Dersin Düzeyi |
Önlisans |
Ders Koordinatörü |
SENAY GÖKÇEN |
Dersi Alan Birimler |
Tekstil Teknolojisi |
Dersin Amacı |
Öğrencilerin; nesnelerin objektif görünümlerini algılama ve canlandırma duygularını güçlendirmek ve çizim serbestliği kazanmaları amacıyla verilen Temel Sanat Eğitimi'nde, temel tasar ve kompozisyon ilkelerinin sanat ve tarihi ve akımları doğrultusunda aktarılması, iki ve üç boyutlu tasarımlarla, cisimlerin ve geometrik boyutların birbirleri ile ilişkilerinin teorik ve pratik olarak incelenmesi. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana Kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1 - Ders Anlatımı |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Her öğrenci, 15 hafta boyunca yaptığı tüm çalışmaların sırasıyla yer aldığı bir "Temel Sanat Eğitimi - Tasarım Portfolyosu" hazırlar. Bu dosya, verilen ödev ve sınavlar ile bütünleşik değerlendirme yapılır. |
Değerlendirme Kriteri |
Ara Sınav, Tasarım Dosyası, Final ve Bütünleme Sınavları ile, 6 öğrenme çıktısı ölçülerek öğrencinin dersteki başarısı değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dersin % 70'ine katılım zorunludur. Özellikle "Tasarım Portfolyosu" içeriğinde kopya çalışma tespiti halinde öğrenci değerlendirme dışında bırakılır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Öğr.Gör. Senay GÖKÇEN |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Güncel Ders Programına göre daha sonra bildirilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|