Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Yönetim Bilimi Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR.ÖĞR.ÜYESİ PINAR ÖZKAN |
Dersi Alan Birimler |
Yönetim Bilimi Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
İşletmelerin ihtiyaç duyduğu pazarlama stratejilerinin ve etkin pazarlama karmasının planlanması ve uygulanması ve yönetimine ilişkin faaliyetleri gerçekleştirecek bilgi ve becerilerin kazandırılması. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Ö. Baybars Tek ve Engin Özgül (2009) Modern Pazarlama İlkeleri, Birleşik Yayıncılık. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Konu anlatımı, örnek olay çözümü, soru-cevap ve ödev sunumu |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Hizmet pazarlamasına ilişkin temel kavram, model ve pazarlama karması unsurları ile stratejik pazarlama faaliyetlerine ilişkin bilgi düzeyi, sınavlar, sınıf içi tartışmalara katılım yoluyla; hizmet işletmelerinin etkinlik değerlendirmeleri ve pazarlama faaliyetlerinin yönetilmesine ilişkin deneyimler, örnek olay tartışmaları ve bu konuda yapılan ödevin nitelikleri dikkate alınarak değerlendirilir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derse katılım önemlidir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç. Dr. Engin ÖZGÜL |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|