Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Müzik Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. ELİF AKTUĞ |
Dersi Alan Birimler |
Müzik Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Müzik sanatının tarihsel süreçte diğer sanat dallarıyla olan ilişkisi, kesiştikleri noktalar, birbirlerine olan etkileşimlerinin algılanması amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Paul Griffiths: Modern Music and After, Leyla Pamir: Müzik ve Edebiyat, Nazan İpşiroğlu: Resimde Müziğin Etkisi, Pamphlet Architecture . |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Konuyla ilgili yazılı metinlerin, sunumların ve ders notlarının okunması, görüntü ve ses kayıtlarının incelenmesi, tartışılması öğrenme ve öğretme yöntemleridir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Dönem boyunca iki yazılı sınav gerçekleştirilecek ve bir öğrenci toplam başarı puanının %70 ini yazılı sınavlardan elde edecektir. Ayrıca öğrencilere kendilerine bildirilecek tarihe kadar hazırlayıp teslim edecekleri bir araştırma ödevi verilecektir. Öğrenciler başarı puanlarının %30 unu bu ödevlerden elde edecektir. |
Değerlendirme Kriteri |
Sınavlar ve verilen ödevler ile öğrencilerin öğrenme çıktılarında tanımlanan bilgi ve uygulama temelli yeterliklere uzmanlık düzeyinde ulaşıp ulaşmadıkları ölçülmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
aktugelif@gmail.com |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|