Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Heykel Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. SEVGİ AVCI |
Dersi Alan Birimler |
Heykel Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Heykel sanatını renk bakımından ele alıp incelemek (Sanat tarihinde farklı dönem(İlkel Sanat, Etrüsk, Mısır, Antik Yunan, Roma, Avrupa vb.) ve anlayışlarda (Sembolist, Gerçekçi, İfadeci vb.) üretilmiş renkli heykel örneklerinden yola çıkarak; heykelde rengin etkileri, hangi amaçlarla ve nasıl kullanıldığı anlatılmaktadır. ) |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Sevgi Avcı, `Heykel ve Renk' , 2003 - Sanatta Yeterlik Tezi- |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1-Sözlü Anlatım, |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Öğrencinin ders konularını kavraması ve bunu göstermesine odaklanan geliştirici değerlendirme yöntemi uygulanır. Öğrencinin derse üst düzeyde katılımını gerektirecek inisiyatif ile Öğretim Üyesi ve öğrenciyi etkin ve sürekli iletişim içinde tutacak bir planlama öğretim üyesi rehberliğinde uygulanır. Dersin en başında belli başlı konular sergilenir ödev dağılımı ile yapılan araştırmalarda öğretilmesi amaçlanan konulara odaklanılır. Her öğrenci program çerçevesinde sıra ile kendi yaptığı çalışmayı sunarken aynı konuda okumalarını yapan bütün öğrenciler seminer atmosferi içinde bilgi ve düşüncelerini paylaşır. Ayrıca vize ve final sınavları ile bilgisini yazılı olarak gösterir. |
Değerlendirme Kriteri |
|
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
sevgi.avci@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders saatleri |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|