Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. NESLİHAN GÜZEL |
Dersi Alan Birimler |
Yapı Bilgisi Doktora |
Dersin Amacı |
Günümüz yapı malzemesi üretim sektörü ele alınarak, arz talep dengesinde tasarımcı, malzeme üreticisi ve kullanıcı ilişkisi tanınmaktadır. Çağdaş malzemelerin tasarım ve kullanımda oluşturduğu sorunlar ile olanaklar belirlenmekte, konu; çağdaş yapım malzemeleri, yapı elemanları ve yardımcı öğeler kapsamında dikkate alınmaktadır. Bu ders, yeni yapı malzemelerini ve uygulama yöntemlerinin araştırılmasını amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
- Allen,E., & Iano, J., (Dec10, 2008), Fundamentals of Building Construction: Materials and Methods, Edition 5, Wiley, New Jersey. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Bu ders, konu anlatımı ile birlikte bireysel araştırma, sunum ve tartışma formatında işlemektedir. Bireysel araştırma konuları sınıfta incelenmektedir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
ARAŞTIRMA ÖDEVİNİN SUNUMU % 40 (ÖÇ1, ÖÇ2, ÖÇ3 ÖÇ 4, ÖÇ5) |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Bu ders bireysel araştırma ve sınıf içersinde grup tartışmalarına dayanmaktadır. Her öğrenci bir konu seçmekte ve bağımsız çalışmaktadır. Ancak bütün öğrencilerin haftalık tartışma oturumlarında sınıfta bulunmaları gerekmektedir. Her öğrenci çalışmalarını bir araştırma kitapçığı biçiminde hazırlayıp, sunmak durumundadır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç. Dr. Neslihan GÜZEL |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Daha sonra duyurulacaktır. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|