Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Makina Mühendisliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR.ÖĞR.ÜYESİ MELİH BELEVİ |
Dersi Alan Birimler |
Endüstri Mühendisliği (İ.Ö) |
Dersin Amacı |
Makina tasarımında mukavemet bilgisi, makina elemanları bilgisi, standart ve toleransların önemi ile temel makina elemanlarının hesap, şekillendirme ve kullanım esaslarının öğretilmesidir |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Ders Notları |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Dersin Teorisi ve problemler sunum şeklindedir. Bu sunulardan faydalanılarak ders anlatılır ve problem çözülür. Ders sırasında soru-cevap şeklinde iletişim ile öğrenmeye yardımcı olunur. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
İki ara sınav ve final sınavı yapılmaktadır. Başarı notu ara sınavların %25 i ve final sınavının %50 si dikkate alınarak hesaplanır. |
Değerlendirme Kriteri |
Ara sınavlar ve Final sınavında, metin ve/veya sayısal sorulan sorular ile değerlendirme yapılıyor. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Teknik Resim, Statik ve Mukavemet derslerinde verilen bilgiler dersin alt yapısını oluşturabilmek için önem taşımaktadır. Dersi alacak öğrencilerin özellikle bu noktaya dikkat etmesi önerilir. Anılan derslerden bilgisi yeterli olmayanın MAK 3027 de başarılı olması güçtür |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
+90 (232) 301 92 24 mine.demirsoy@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders öncesi ve sonrasında 1 er saat. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|