Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Almanca Öğretmenliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR.ÖĞR.ÜYESİ GÖNÜL DURUKAFA |
Dersi Alan Birimler |
Almanca Öğretmenliği |
Dersin Amacı |
Almanca olarak çocuklukta da ki öğrenme-öğretme olgusunun bilişsel ve biolojik açıdan arasındaki uyumun incelenmesi. Çocukların anadil eğitimine paralel olarak yabancı dili algılama olgusunun ele alınıp incelenmesi. Her yaştaki çocuklardaki yabancı dil öğrenimi ve öğretiminin tekniklerinin öğrenilmesi. Öğretmen bu yaştaki öğrencilere yönelik ders işleme ve uygulama teknikleri ve yöntemleri. Avrupa da bulunan İmmersions tekniğin çocuklardaki yabancı dil eğitimindeki rolü. Farklı ders modellerinin çocuklara dil eğitiminde çalışmalar yapılması, bu bağlamda çocuk dil gelişimini ve dil edimini ile çeşitli yaklaşımlarla ele almak ve incelemek. Her yaş ve dil seviyesine sahip olan çocuklara, konulara ilişkin ders materyalleri hazırlanması ve ders ortamında kullanılması. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
- Wicke E. Rainer: Aktiv und Kreativ Lernen, Projektorientierter Spracharbeit im Unterricht |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
interaktif- bireysel-iklili çalışmalar |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Almanca |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
gonul.durukafa@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|