Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Eğitim Teknolojileri Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Eğitim Teknolojileri Doktora |
Dersin Amacı |
Dijital dönüşüm ve dijital kültürün temel kavramlarını özümseyebilmesi, dijital ortamlarda yansıtıcı ve eleştirel düşünmenin rolünü analiz edilmesi, dijital vatandaşlık geliştirme amaçlı çerçeve oluşturabilme, dijital ve medya okuryazarlığı becerilerini geliştirmesi, |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Deuze, M. (2006). Participation, remediation, bricolage: Considering principal components of a digital culture. The information society, 22(2), 63-75. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Soru yanıt, örnek olay incelemesi, beyin fırtınası, grup çalışmaları, uygulama örneklerini inceleme-tartışma, rapor hazırlama ve sunma. |
Değerlendirme Yöntemleri |
Başarılı / Başarısız *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ödev ve sunumlar, tartışma, uygulama örneklerini inceleme |
Değerlendirme Kriteri |
Deuze, M. (2006). Participation, remediation, bricolage: Considering principal components of a digital culture. The information society, 22(2), 63-75. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Prof.Dr.Ercan AKPINAR ercan.akpinar@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|