Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Sahne Tasarımı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Sahne Tasarımı |
Dersin Amacı |
Görsel sanatlar da makyaj teknikleri, öğrencilere çeşitli makyaj malzemelerini tanıtmak ve bu malzemeler ile yeni teknikleri uygulayarak öğrenmeyi hedeflemektedir. Sahne Makyajında kullanılan protez ürünleri tanımak ve üretmine yönelik bir çalışmayı amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Period : Roemarie Swinfiel, Make-up for the stage step-by-step, A&C Black- London |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Dersler |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ders değerlendirme aşamasında öncelikle, gerçekleştirilen çalışmada tasarım sürecini oluştururken etken fikirlerin belirlenmesi bu doğrultuda makyajların geliştirilmesi, bitmiş olan makyaj tasarımların sunumlarının fikre yakınlığı, üslubu realize edilebilirliğinin tartışılarak belirlenmesi sonucu puanlama yapılacaktır. Realize aşamasında üretim süreç ve sıralaması faydalanılacak atölyelerin tespiti, süre, maliyet miktarlarının minimum düzeyde tutulacak şekilde hesaplanmış olması puanlamaya eklenecektir. |
Değerlendirme Kriteri |
1. Öğrenci katılımından elde edilecek puan, |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1.Dersin % 80 nine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Hergün |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|