Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Veteriner Hekimliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. METİN ÇABUK |
Dersi Alan Birimler |
Veteriner Hekimliği |
Dersin Amacı |
Hayvanların beslenmesinde kullanılan yem maddelerinin çeşitleri, sınıflandırılması ve özellikleri ile yem katkı maddelerini öğretmek ve tanıtmak, Yem hijyeni, yem analizleri ve yemlerin hazırlanması ve üretim teknolojileri konularında bilgi kazandırmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ergün, A., Tuncer, Ş.D., Çolpan, İ., Yalçın, S., Yıldız, G., Küçükersan, M.K., Küçükersan, S., Şehu, A. (2004). Yemler, Yem Hijyeni ve Teknolojisi. 2. Baskı, Pozitif Mat., Ankara. 1) Ensminger, M.E., Oldfield, J.E., Heinemann, W.W. (1990). Feeds and Nutrition. 2nd Ed., The Ensminger Publishing Company, USA. 2) Perry, T.W., Cullison, A.E., Lowrey, R.S. (2003). Feeds and Nutrition, 6th Ed, Prince Hall, Upper Saddle River, New Jersey. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Anlatım, soru-cevap, tartışma |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrenci ara sınav ve yarıyıl sonu sınavında sorulacak sorular ile değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dönem boyunca teorik derslerin %70'ine devam etme sorumluluğu öğrenciye aittir. Ders saatine ve istenmesi halinde ödev teslimi ile ilgili belirtilen zamana uyulmalıdır. Derslerde ve sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dokuz Eylül Üniversitesi Veteriner Fakültesi |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|