Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Turizm İşletmeciliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR. GAMZE ÖZOĞUL |
Dersi Alan Birimler |
Turizm İşletmeciliği |
Dersin Amacı |
Dersin amacı öğrencilerin, turizmde müşteri ilişkileri yönetimine ilişkin temel kavram ve ilkeleri, müşteri ilişkilerinde kullanılan araç ve yöntemleri gelişim süreci içerisinde genel hatları ile öğrenciye tanıtmak ve öğrencilerin müşteri ilişkileri alanında yaratıcı düşünmelerini sağlamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Duane E. Sharp, Customer Relationship Management Systems Handbook,Auerbach Publications, 2003. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders anlatımı, örnek olay ve ödevler |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Derse katılım, ödevleri hazırlamadaki özen, derse aktif katılım ve sınav başarısı. Dönem içi sınavı ve dönem içi ödevinin notları yarıyıl içi çalışma notunu oluşturacaktır. Yarıyıl içi çalışma notu ve final notu birlikte dönem sonu değerlendirme notunu oluşturacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dönem boyunca derslerin %70' ine katılım zorunludur. Öğrencilerin ders içi tartışmalara katılması, ödevlerini zamanında yapması, dersin aktif işlenişine katkı sunması beklenmektedir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
gamze.ozogul@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi, 09.00-12.00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|