Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İşletme (UOLP-SUNY-Albany) |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. BURCU İLTER |
Dersi Alan Birimler |
İşletme (UOLP-SUNY-Albany) |
Dersin Amacı |
Bu ders, öğrencilerin işletme içinde pazarlamanın toplumsal ve ekonomik rolleri, işlevleri, kavramları ve stratejilerini genel olarak anlamalarını sağlamayı amaçlamaktadır. Bu dersin amacı, öğrencilerin pazarlama yöneticilerinin rolünü, planlarını nasıl yaptıklarını, uyguladıklarını ve kontrol ettiklerini, ne tür kararlar verdiklerini ve pazarlama karmasını nasıl yönettiklerini anlamalarını sağlamaktır. Pazarlama karması, pazarlama yöneticilerinin üzerinde doğrudan kontrolü olan tek araç olduğu için öğretim üyesi, 4P ile ilgili stratejilerin ayrıntılarını tartışacaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Kotler, Philip & Armstrong, Gary (2014), Principles of Marketing, Prentice Hall, Inc., New Jersey, 15th Edition. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1.Ders anlatma |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
1. Vize sınavı |
Değerlendirme Kriteri |
Quizler için hiçbir mazeret kabul edilmeyecektir. Quizlerin telafisi olmayacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Öğrenciler, dersin %70' ine katılacaktır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Yrd. Doç. Dr. Sumeyra Duman Kurt |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|