Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Translasyonel Onkoloji Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. ENDER BERAT ELLİDOKUZ |
Dersi Alan Birimler |
Translasyonel Onkoloji Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Temel epidemiyoloji bilgisinin kliniğe özel organ spesifik olarak uygulamaları ve Küçük hücreli dışı akciğer kanseri, Küçük hücreli akciğer kanseri, Mezotelyoma, Meme kanseri, Mide kanseri, Kolon kanseri, Rektum kanseri, Hepatosellüler karsinom, Diğer GIS kanserleri, Prostat kanseri, Mesane kanseri, Renal hücreli karsinom, Serviks kanseri, Endometrium kanseri, Over kanseri hakkında bilgilerin öğrenilmesi ve moleküler düzeyde tartışılmasıdır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Molecular Biology of the Cell, 6th Edition. Ed. Bruce Alberts, Alexander Johnson, Julian Lewis, Martin Raff, Keith Roberts, Peter Walter. Garland Publishers |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Teorik ders anlatımı, konuların ders içi etkinliklerle (sunum ve ödevlerle) pekiştirilmesi ve tartışılması |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Sınav ile; (1. Temel epidemiyoloji bilgisini organ spesifik olarak tanımlar (bilgi)2. En sık rastlanan kanserlerin moleküler epidemiyolojik özelliklerini bilir (bilgi)3. Onkolojide translasyonel hasta izlemini genel hatlarıyla tanır ve kavrar (kavrama)) |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
ender ellidokuz@deu.edu.tr ; 0 232 412 37 99 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi 14:00-15:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|