Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Translasyonel Onkoloji Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. YASEMİN BAŞBINAR |
Dersi Alan Birimler |
Translasyonel Onkoloji Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, tez aşamasında olan öğrencilere danışman öğretim üyesi yönlendirimi ile çalışacağı konuya ilişkin literatürü izleyebilme, değerlendirebilme ve tartışabilme yeteneğinin kazandırılmasıdır. Buna ek olarak, öğrencilerin tez çalışmasında yararlanacağı güncel teknikleri bilimsel etik ve laboratuvar çalışma ilkelerine uyarak tek başına uygulayabilme, modifiye edebilme ve bulguların yorumlanması aşamasında yetkin hale gelerek bilimsel bir çalışma üretmelerini sağlamaktır |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Molecular Biology of the Cell, 6th Edition. Ed. Bruce Alberts, Alexander Johnson, Julian Lewis, Martin Raff, Keith Roberts, Peter Walter. Garland Publishers |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Tez aşamasında olan öğrencilerin çalıştıkları bilimsel alan ile ilgili güncel literatürü ve yeni gelişmeleri izleyebilme, değerlendirebilme ve tartışabilme yetenekleri hazırladıkları proje ile ölçülmektedir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
Başarılı / Başarısız *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Sınav ile; (Öç 1, 2, 3.) |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
yasemin.baskın@deu.edu.tr ; 0 232 412 58 01 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Perşembe 11:00-12:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|