Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Translasyonel Onkoloji Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. İLHAN ÖZTOP |
Dersi Alan Birimler |
Translasyonel Onkoloji Doktora |
Dersin Amacı |
Erişkin ve çocukluk çağı kanserlerine, moleküler düzeyde temel onkoloji bilgisi altında bakarak, klinik tanı, evreleme, medikal onkolojik tedavi yaklaşımı, kanserin klinik doğası, yeni tedavilere bakış, tedavi hedeflerinin saptanması ve bu alandaki araştırma geliştirme faaliyetleri, kanserde multidisipliner yaklaşım ile moleküler düzeydeki bilgilerin laboratuvardan kliniğe aktarılması, klinik sorunların laboratuvarda modellenmesi, uygulamalı fizik bilgilerinin radyoterapi ve nükleer tıp alanından kanser tedavisine uygulanma dinamikleri, psikoimmunoonkoloji yaklaşımları ve kanser mikroçevresinin klinik uyarlamaları hakkında bilgi edinilmesi amaçlanmıştır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Molecular Biology of the Cell, 6th Edition. Ed. Bruce Alberts, Alexander Johnson, Julian Lewis, Martin Raff, Keith Roberts, Peter Walter. Garland Publishers |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Teorik ders anlatımı, konuların ders içi etkinliklerle (sunum ve ödevlerle) pekiştirilmesi ve tartışılması |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Sınav ile; (1. Hasta yatağından laboratuvara translasyon kavramını genel hatlarıyla ifade eder(bilgi) |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
oktay.tarhan@deu.edu.tr ; 0 232 412 58 01 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Perşembe 11:00-12:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|