Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Psikoloji Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. DERYA DURUSU EMEK SAVAŞ |
Dersi Alan Birimler |
Psikoloji Doktora |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, beyin sağlığı ve yaşlanmayı etkileyen fizyolojik, bilişsel ve sosyal faktörler ile fizyolojik ve patolojik yaşlanmaya yönelik ilaç dışı müdahaleleri derinlemesine irdelemek, temel kavram ve kuramlarını tartışmak ve güncel literatür bulgularını gözden geçirmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Andreassi JL (2007). Psychophysiology: Human behavior and physiological response (5th ed.). Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Associates. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders kapsamını oluşturan konular, ders sorumlusunun moderatörlüğünde öğrencilerin yoğun katılımıyla tartışmalı olarak ele alınacaktır. Ayrıca, psikofizyolojik yöntemlerin kullanımı ve psikofizyoloji deneylerinin tasarımı ve yürütülmesi için ders sorumlusunun moderatörlüğünde laboratuvar uygulaması bulunmaktadır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ara Sınav |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencilerin güncel yaşlanma araştırmaları hakkında bir ödev ve bir sunum hazırlamaları beklenmektedir. Ayrıca, bilgi, kavrama, analiz, yorumlama ve sentez düzeylerinde açık uçlu soruların yer aldığı bir vize ve bir final sınavı yapılacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Salı 13:30 - 15:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|