DERS ADI

: İngilizce II

Ders Bilgileri

Ders Kodu Ders Adı Ders Türü D U L AKTS
KAR 1004 İngilizce II ZORUNLU 4 0 0 6

Dersi Veren Birim

Karşılaştırmalı Edebiyat

Dersin Düzeyi

Lisans

Ders Koordinatörü

DOÇ.DR. HÜLYA KAYA

Dersi Alan Birimler

Karşılaştırmalı Edebiyat
Karşılaştırmalı Edebiyat (İ.Ö)

Dersin Amacı

Bu dersin amacı, öğrencilerin İngilizce dil seviyesini okuma, dinleme-anlama, yazma ve gramer düzlemlerinde mevcut seviyeden bir üst seviyeye getirecek şekilde geliştirmektir.

Dersin Öğrenme Kazanımları

1   Öğrenci dönem sonu hedeflenen seviyeye uygun İngilizce gramer yapılarını kullanır,
2   Öğrenci dönem sonu hedeflenen seviyeye uygun İngilizce dinleme-anlama becerisini kullanır,
3   Öğrenci dönem sonu hedeflenen seviyeye uygun İngilizce metinlerin içerik ve yapılarını çözümler,
4   Öğrenci dönem sonu hedeflenen seviyeye uygun İngilizce metin üretir,
5   Öğrenci dönem sonu hedeflenen seviyeye uygun bir konu hakkında serbest İngilizce konuşma ve tartışma yapar.

Dersin Öğretim Türü

Örgün Öğretim

Dersin Önkoşulu/Önkoşulları

Yok

Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar

Yok

Ders İçeriği

Hafta Konular Açıklama
1 Dersin tanıtımı
2 Dil seviyesine uygun İngilizce gramer, okuma, dinleme, yazma çalışması
3 Dil seviyesine uygun İngilizce gramer, okuma, dinleme, yazma çalışması
4 Dil seviyesine uygun İngilizce gramer, okuma, dinleme, yazma çalışması
5 Dil seviyesine uygun İngilizce gramer, okuma, dinleme, yazma çalışması
6 Dil seviyesine uygun İngilizce gramer, okuma, dinleme, yazma çalışması
7 Dil seviyesine uygun İngilizce gramer, okuma, dinleme, yazma çalışması
8 Ara sınav
9 Dil seviyesine uygun İngilizce gramer, okuma, dinleme, yazma çalışması
10 Dil seviyesine uygun İngilizce gramer, okuma, dinleme, yazma çalışması
11 Dil seviyesine uygun İngilizce gramer, okuma, dinleme, yazma çalışması
12 Dil seviyesine uygun İngilizce gramer, okuma, dinleme, yazma çalışması
13 Dil seviyesine uygun İngilizce gramer, okuma, dinleme, yazma çalışması
14 Dönem sonu değerlendirme

Ders İçin Önerilen Kaynaklar

1. Öğrencilerin seviyesine göre face2face ELT serisinden biri, Cambridge University Press.
2. Altenberg, Evelyn P. & Vago, Robert M. (2010). English Grammar. Understanding the Basics, Cambridge University Press.
3. Murray, Lindley (2013). English Grammar, Adapted to the Different Classes of Learners, Cambridge University Press.
4. Güncel dergi, internet siteleri vs. kaynaklardan metin, kayıt ve benzeri malzeme.

Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri

1. Ders
2. Ödev/derse katılım

Değerlendirme Yöntemleri

SIRA NO KISA KOD UZUN ADI FORMUL
1 VZ Vize
2 OD Ödev/DerseKatılım
3 FN Final
4 BNS BNS VZ * 0.30 + OD * 0.30 +FN * 0.40
5 BUT Bütünleme Notu
6 BBN Bütünleme Sonu Başarı Notu VZ * 0.30 +OD * 0.30 +BUT * 0.40


*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz.

Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar

Dönem başı öğrencilere duyurulacaktır.

Değerlendirme Kriteri

1. Vize sınavı, sınav tarihine kadar edinilen bilgi ve becerilerin kullanımına yönelik sorular üzerinden değerlendirilir.
2. Final sınavı, tüm dönem içi işlenilen konularla ilgili sorular üzerinden değerlendirilir.
3. Ders dönemi süresince öğrenciler ödev ve derse katılımları ele alınarak belirli konularda bilgi ve beceri açısından değerlendirilir.

Dersin Öğretim Dili

İngilizce

Derse İlişkin Politika ve Kurallar

1. Derslerin %70'ine katılım zorunludur.
2. Ara sınav, ödev, ders ve final faaliyetlerine katılma, değerlendirmede dikkate alınacaktır.

Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri

Dönem başı öğrencilere duyurulacaktır.

Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri

Dönem başı öğrencilere duyurulacaktır.

Staj Durumu

YOK

İş Yükü Hesaplaması

Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ders Anlatımı 13 4 52
Vize Sınavına Hazırlık 1 15 15
Final Sınavına Hazırlık 1 25 25
Haftalık Ders öncesi/sonrası hazırlıklar 13 2 26
Ödev Hazırlama 4 4 16
Final Sınavı 1 3 3
Vize Sınavı 1 3 3
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat) 140

Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi

PK/ÖKPK.1PK.2PK.3PK.4PK.5PK.6PK.7PK.8PK.9PK.10PK.11PK.12PK.13PK.14
ÖK.135
ÖK.235
ÖK.335
ÖK.435
ÖK.555