Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Afet Yönetimi Tezsiz Yüksek Lisans (İ.Ö) |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. ZERRİN TOPRAK KARAMAN |
Dersi Alan Birimler |
Afet Yönetimi Tezsiz Yüksek Lisans (İ.Ö) |
Dersin Amacı |
Bu dersin temel amacı, dersi alan öğrencileri deniz çevresini ilgilendiren afetlerinin yönetimi konularında uzmanca ve yaratıcı düşünmek için gerekli araçlarla donatmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Temel denizcilik ve lojistik kaynakları, ulusal ve uluslararası denizcilik kuruluşlarının veri kaynakları, Crisis and Disaster Management Turbulence and Aftermath by Mukhopadhyay, Asim Kumar (New Age), Disaster Preparedness Against Accidents or Terrorist Attack by Ray, P. K. (New Age), Bill Mc Juire, Ian Mason and C. Killburn (2002) Natural hazards and Environmental change, Oxford University Press, New York. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Literatür tarama, veri analizi, vaka çalışmaları. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Deniz çevresini ilgilendiren afetlerin yönetimi konularında Deniz Ulaştırma İşletme Mühendisliği kapsamında doktora düzeyinde bilgi, beceri ve yetkinliklere sahip olma, araştırma, inceleme, yorumlama, sözlü ve yazılı ifade becerileri ve yetkinlikleri değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Yrd. Doç. Dr. Barış KULEYİN, Tel: 18814 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi, 16.00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|