Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Deniz Turizmi Uzaktan Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. ÖZGÜR DEVRİM YILMAZ |
Dersi Alan Birimler |
Deniz Turizmi Uzaktan Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, deniz turizmini çekici kılan ürün çeşitlerine ilişkin gerekli tanımlamaları yapmak, deniz turizmi ve sunduğu ürün çeşitlerine ilişkin bilgileri öğrenciye kazandırmaktır. Bu kapsamda, deniz turizminde ürün çeşitleri, turistik arz kaynakları, turistik ürün çeşitlerine olan talebin yapısı ve tipolojik çerçevesi, deniz turizminde faaliyet gösteren işletmelerin ürün çeşitliliği çerçevesinde gerçekleştirdikleri faaliyetler, sektörel katkıları ve ürün çeşitliliğinden sağladıkları faydalar, Türkiye ve Dünya da deniz turizmi çerçevesinde yer alan ürün çeşitlerinin karşılaştırılması ve irdelenmesi gibi konular deniz turizmi çerçevesine ele alınacaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Hacıoğlu, N. ve Avcıkurt, C. (2008). Turistik Ürün Çeşitlendirmesi. İstanbul: Nobel Yayınevi. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Dersin devam ettiği akademik yıl boyunca, sorumlu öğretim üyesi tarafından sunulan teorik ve uygulamaya yönelik bilgiler haricinde, öğrenciler önceden belirlenen konular çerçevesinde yarıyıl içi ödevlerini hazırlayacaklardır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Vize sınavı |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Canlı derslere katılım beklenmektedir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
devrim.yilmaz@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Derste ilan edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|