Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Sanat ve Tasarım Sanatta Yeterlik |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. MEHMET KOŞTUMOĞLU |
Dersi Alan Birimler |
Sanat ve Tasarım Sanatta Yeterlik |
Dersin Amacı |
Görsel Medya oluşum tasarımında , yazı, görsellik , işitsellik özelliklerinin ne olduğu, nasıl hazırlandığı ve Medyanın Reklam kullanımından yola çıkılarak; görselliğiin Toplumdaki işlevsel alanlarına yönelik çözümlemeler yapılacaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: -Faruk AKBAŞ, Gökhan KORKMAZGİL, Dijital Dünyada Fotoğraf (Dijital Fotoğrafın Temelleri), Say Yayınları, İstanbul, 2010, ISBN: 978-975-468-926-6 - Roland BARTHES, Gösterge Bilimsel Serüven, YKY, İstanbul: 2012 -Levent YAYLAGÜL, Kitle İletişim Kuramları, Dipnot Yayınları, Ankara: 2010 -Denis McQUAIL, Sven WINDHAL, İletişim Modelleri, İmge Kitapevi, Ankara: 2010 - David CROWLY, Paul HEYER, İletişim Tarihi, Siyasal Kitapevi, Ankara:2011 - Nurçay TÜRKOĞLU, Medya Okuryazarlığı, Parşomen Yayınları, İstanbul: 2011 - Nejla KARABULUT, Yeni Medya Teknolojileri ve Halkla İlişkiler, Beykoz Lojistik MYO Yayınları, İstanbul: 2014 -Ulus BAKER, Kanaatlerden İmajlara Duygular Sosyolojisine Doğur, Birikim Yayınları, İstanbul: 2010 Referanslar: Diğer ders materyalleri: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
kostumoglu@gmail.com |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi:09.00-12.00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|