Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Sanat ve Tasarım Sanatta Yeterlik |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
DR.ÖĞR.ÜYESİ CEMAL MEYDAN |
Dersi Alan Birimler |
Sanat ve Tasarım Sanatta Yeterlik |
Dersin Amacı |
Lif Sanatının, 20 yy. sonunda ortaya çıkan ve disiplinler üstü bir yapıya sahip olan Güncel Sanat içinde hareket etme, bu alan ile teknolojik, estetik, kavramsal ve teknik paylaşımlarda bulunarak yeni anlatım dilleri yaratmaları ve sürdürülmeye devam etme konularını ve Lif Sanatı uygulamaları ile ilgili eleştiri ve yorumları içerir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
ATAKAN, Nancy, Sanatta Alternatif Arayışlar, Karakalem Kitabevi Yayınları, İzmir, 2008. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Öğrenciye öğretim üyesi tarafından eğitim döneminin ilk haftası; araştırma konuları ve dersle ilgili kaynakça verilir. Öğretim üyesi dersi, farklı kaynaklardan hazırladığı ders notları ve görsel sunumları ile destekleyerek öğrencilere aktarır. Kalan 4 haftada öğrenciler araştırma konularını seminer şeklinde sınıfta sözlü ve/veya görsel olarak sunar. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencilerin çalıştığı konuyla ilgili literatür çalışması, veri toplama, derleme, analiz etme ve sonuçları raporlayarak sunma yetenekleri konuya ilişkin dönem sonunda hazırladıkları rapor ve raporun sunumu ve final sınavı ile ölçülmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
cemal.meydan@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|