Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İngilizce Dış Ticaret Tezsiz Yüksek Lisans (İ.Ö) |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. AYSUN KAPUÇUGİL İKİZ |
Dersi Alan Birimler |
İngilizce Dış Ticaret Tezsiz Yüksek Lisans (İ.Ö) |
Dersin Amacı |
Bu ders, öğrencilerin küresel ölçekte ulaştırma, lojistik ve tedarik zinciri süreçlerini derinlemesine anlamalarını sağlamayı amaçlamaktadır. Bu amaç doğrultusunda, ders dış ticarette hem stratejik hem de operasyonel konuları işaret ederek, teori ve pratik uygulamayı dengeli bir şekilde birleştirecektir. Bu ders, tedarikçiden müşteriye tüm aşamaları kapsayacak şekilde, bir üretim veya dağıtım ağı üzerinde ürünlerin ve bilginin akışını yönetmeye odaklanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Chopra, Sunil ve Meindl, Peter (2013). Supply Chain Management: Strategy, Planning, and Operation, Pearson. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Dersler |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yarıyı içi çalışmalar, Ödevler ve Dönem Projesi çalışmaları üzerinden notlandırılacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
Dersler, kavramanın ek açıklamalar ve örneklerle önemli ölçüde pekiştirildiği bir ortamda işlemler yönetimi, lojistik, tedarik zinciri yönetimi, ulaştırma, ağ tasarımı ve diğer karar-destek modellerinin prensiplerini tanımaları ve kullanmaları için gereken bilginin aktarımına yöneliktir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin %70'ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Yrd.Doç.Dr. Aysun Kapucugil Ikiz |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
daha sonra ilan edilecektir |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|