Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Amerikan Kültürü ve Edebiyatı Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. ESRA ÇÖKER |
Dersi Alan Birimler |
Amerikan Kültürü ve Edebiyatı Doktora |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, Amerikan düşünce tarihinde yer etmiş önemli düşünürlerin ve yazarların metinlerini kapsamlı bir biçimde incelemek ve tartışmaya açmaktır. Amerika nın belli başlı kültürel ve politik mitlerin yayılmasına ve kabul görmesini sağlayan görüşler ve fikirler bu önemli düşünürlerin eserlerinde tematik bir yaklaşımla irdelenecektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Bellah, Robert Neelly and et al. Habits of the Heart: Individualism and Commitment in American Life. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Dersler: Konunun kuramsal zeminini oluşturma ve üzerine bina edilecek materyalin tanıtımı yönünden dersler, öğretim stratejileri arasında doğrudan etkileşim içeren temel formattır. Konuya esas teşkil eden kavram ve terminolojinin aktarımında merkezi öneme sahiptir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
1. Ara sınav, dönem başından sınav tarihine kadar derste işlenen konulardan hazırlanan soruları kapsar. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin %70 ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
korpez@hotmail.com veya esra.coker@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Programa göre değişir |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|