Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Amerikan Kültürü ve Edebiyatı Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. NİLSEN GÖKÇEN ULUK |
Dersi Alan Birimler |
Amerikan Kültürü ve Edebiyatı Doktora |
Dersin Amacı |
Bu ders özellikle Anglo-Sakson ve Türk Edebiyatı yapıtlarından yola çıkarak metinler arasında kültürel, tematik ve biçimsel diyalogları kurmak ve yazılı edebiyatın, içinden çıktığı yerel ve ulusal kültürlerle olduğu kadar evrensel değerlerle olan bağlarını incelemek amacını taşımaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana Kaynaklar: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders Anlatımı |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
İlan edilecektir. |
Değerlendirme Kriteri |
Ara sınav ve final sınavından birisi araştırma ödevi olarak yapılacaktır. Burada yapılan araştırmanın niteliği, güncelliği ve ana düşünceye entegrasyonu, tartışmanın anlamlılığı, tutarlılığı, düşünce gelişimindeki akıcılık ve dilin doğru ve deyimsel kullanılmasındaki başarı gibi ölçütler göz önüne alınacaktır. Araştırma ödevi MLA formatının en son kurallarına uygun olarak hazırlanacaktır. Kaynakça en az on adet ikincil kaynak içermelidir. Cliffsnotes, Sparksnotes gibi yardımcı kitaplar Kaynakça olarak kabul edilmeyecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Araştırma ödevlerinde intihal girişiminde bulunan öğrenciler dersten başarısız sayılacak ve programla ilişkilerine son verilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Adres: Edebiyat Fakültesi Binası Ofis A 220 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Randevu ile. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|