Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Antrenörlük Eğitimi |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Antrenörlük Eğitimi |
Dersin Amacı |
Engelli bireylerle egzersiz uygulamaları yapabilme |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
David S. Geslak. The Autism Fitness Handbook: An Exercise Program to Boost Body Image, Motor Skills, Posture and Confidence in Children and Teens with Autism Spectrum Disorder. 2015 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
sunum, anlatım, saha uygulaması |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Anlama, aktarma, inceleme ve ilişkilendirme becerileri ara ve final sınavları ile değerlendirilmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse zamanında, uygun kıyafet ve materyalile katılım gerekmektedir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dokuz Eylül Üniversitesi Necat Hepkon Spor Bilimleri Fakültesi |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Haftaiçi 09.00-12.00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|