Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Antrenörlük Eğitimi |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Antrenörlük Eğitimi |
Dersin Amacı |
Evrensel standartlarda Klasik bağlama yorumculuğunun gereklerini yerine getirme yolunda teknik, estetik, stilistik becerileri kazandırma-geliştirmekle birlikte tarihsel süreç içerisinde gelişen literatürü tanıma ve üzerinde örneklendirmelerle çalışarak yorumculuğu geliştirmek. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana Kaynak : Rönesans döneminden günümüze değin bağlama için yazılmış sınıf seviyesine uygun her müzik biçiminde yazılmış solo eserler. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Dersler birebir ve uygulamalı olarak yapılır. Öğrenilenler izleyici önünde , sınavlarda , yarışmalarda sergilenir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Kanaat: Öğrencinin ders içi ve dışı yaptığı çalışmaların öğretim elemanı tarafından yapılan değerlendirme. |
Değerlendirme Kriteri |
Yıl içerisinde çalışılan eserlerin doğru ve akıcı bir teknikle müzikal, dönemsel ve estetik özellikleri gözeterek seslendirebilme. Sahne hakimiyeti ve beden dilini kullanma. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse düzenli devam, eksiksiz ve titizlikle yapılmış ön hazırlık, gerekli materyallerin eksiksiz olarak hazır bulundurulması. Ayrıca maksimum verimi alabilmek için bireysel dersin gerektirdiği azami dikkat ve konsantrasyona hazırlıklı gelmek. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İzmir Caddesi, Çolak İbrahim Bey Mah. 91/3 Sok. No:2 Seferihisar/İzmir + 90 (232) 743 10 01-02 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi - Salı - Çarşamba - Perşembe - Cuma 09.00 - 17.00 Saatleri arasında |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|