Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Antrenörlük Eğitimi |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR.ÖĞR.ÜYESİ TOLGA ŞAHİN |
Dersi Alan Birimler |
Antrenörlük Eğitimi |
Dersin Amacı |
Antrenör pedagojisinin temel özelliklerinin kavranarak çocukluk döneminden erişkinlik dönemine kadar gelişimin tüm evrelerinde haraekt eğitimi ve öğrenme hakkında bilgi sahibi olabilmek. Ayrıca hareket eğitiminde kullanılan yöntemlerin teorik ve pratik açıdan kavranmasını sağlamaktır. Sistematik ve akademik temelli antrenörlük yapabilmenin anahtar noktaları hakkında bilgi düzeyinin yükselmesi için farklı bıranşlarda muhassır medeniyetler seviyesinin üzerine ulaşmış farklı ülke kulüplerin sistemlerinin analiz edilmesi ve önemli hususları hakkında bilgi düzeylerini ve becerilerini arttırmak amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1- Teaching Movement Education, Human Kinetics,2010 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
- Teorik ders anlatımı |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Final Sınavında öğrencinin bıranşı ile ilişkili becerilerin öğretimi hususunda yaptığı sunuma istinaden %50 si ve sınav kağıdının değerlendirilmesi ile%50 si hesaplanacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
Yazılı sınav |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Öğrencilerin branşları ile ilgili sunum ve uygulama sınavına tabi tutulmaları dersin başarı ile tamamlanmasının ön koşuludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Turabiye Mah. Beyler Cad. No:4 Seferihisar/İzmir |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi - Salı - Çarşamba - Perşembe - Cuma 09.00 - 17.00 saatleri arasında |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|