Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Nörolojik Fizyoterapi - Rehabilitasyon Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. TÜLAY TARSUSLU ŞİMŞEK |
Dersi Alan Birimler |
Nörolojik Fizyoterapi - Rehabilitasyon Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, Serebral palsinin (SP) tanımı, tipleri, klinik özellikleri, fizyoterapi değerlendirmesi ve tedavisinin öğretilmesini, multidisipliner yaklaşımları ve önemi öğretmek, farklı olgu sunumları ile birlikte teorik ve pratik bilgi ve becerisini arttırmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Marcia Stamer. Posture and movement of the child with cerebral palsy. 2000. A Harcourt Health Sciences Company, USA. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|