Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Çevre Eğitimi Tezsiz Yüksek Lisans (İ.Ö) |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. SUAT TÜRKOGUZ |
Dersi Alan Birimler |
Çevre Eğitimi Tezsiz Yüksek Lisans (İ.Ö) |
Dersin Amacı |
Çevre eğitimiyle ilgili 1900 lerden günümüze yaklaşımların değerlendirilmesi, etkili bir çevre eğitimi için temel bilgi ve uygulamalar, yeni yaklaşımlar ve yapılandırmacı bir çevre eğitimi konularında öğrencilerin alacağı diğer derslere alt yapı oluşturmak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Özkan, Ö., Tekkaya, C. & Geban, Ö. (2001). Ekoloji konularındaki kavram yanılgılarının kavramsal değişim metinleri ile giderilmesi, Yeni Bin Yılın Başında Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu Bildiriler Kitabı, İstanbul, 191-194. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Tartışma, grup çalışması, anlatım, soru-yanıt, işbirlikli öğrenme teknikleri |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Öğrencilerin ödevleri yarı yıl içi çalışma notuna ve final notuna doğrudan eklenerek değerlendirmeye alınacaktır. Sınav tarihleri ders planında belirtilecektir. Sınav tarihleri kesinleştiğinde, tarihlerde değişiklik yapılabilir. |
Değerlendirme Kriteri |
Dönem içi çalışmalara katılım ve yazılı ödevler, dönem sonu final ödevi ve özet rapor sunumu |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin %70 ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
behlul.guler@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Salı-16:00; Perşembe-16:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|