Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Tekstil Tasarımı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR.ÖĞR.ÜYESİ CEMAL MEYDAN |
Dersi Alan Birimler |
Tekstil Tasarımı |
Dersin Amacı |
Derste; 3.sınıf öğrencilerinin, daha önceki dönemlerde gördükleri derslerden elde edindikleri, sanatsal, tasarımsal ve teknik deneyimlerinin sentezini yapmak ve koleksiyon hazırlama olgusunu da göz önünde bulundurarak forma ve temaya göre tekstil baskı yüzeyi tasarımı oluşturmaları ve baskı uygulaması yapmaları amaçlanmıştır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Yardımcı kaynaklar: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Öğretim üyesi öğrencilere; projeyi yazılı ve görsel olarak tanıtır. Baskılı giysilik kumaş yüzeyi oluşturma ile ilgili; malzeme, teknik, hedef kitle ve ürün özellikleri hakkında yazılı ve görsel araştırma yapmalarını ve sunmalarını ister. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ders değerlendirmede araştırma boyutu, güncel eğilimleri yorumlaması, özgün çıkış noktasının oluşturulması, görsel malzemeden etkin bir şekilde yararlanılması, yapılacak ürüne uygun tasarımların geliştirilmesi ve bir koleksiyon oluşturmaları beklenir. |
Değerlendirme Kriteri |
Değerlendirme: |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1.Dersin % 80 nine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
cemal.meydan@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Salı-12-13 saatlaeri arası |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|