Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Geleneksel Türk Sanatları Sanatta Yeterlik |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. GONCA KARAVAR |
Dersi Alan Birimler |
Geleneksel Türk Sanatları Sanatta Yeterlik |
Dersin Amacı |
Öğrencilere, koruma uygulamaları kapsamında, örnek bir belgeleme çalışması yaptırmak ve restorasyonu yapılacak halının restorasyon sürecinin planlanmasını ve restorasyonda kullanılan teknikleri öğretmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Peter STONE: Oriental Rug Repair. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Bu derste öğretim üyesinin hazırladığı ders notları ve kaynakça araştırmalarından yararlanılacak. Görsel sunum yapılacak ve uygulama çalışmaları, öğretim üyesinin gözetiminde atölye ortamında gerçekleştirilecektir |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Değerlendirme ölçütlerinde öncelikli olarak öğrencinin verilen konu ile ilgili yaptığı araştırmalar, proje oluşturması ve sunumu, tasarım ve uygulama çalışmalarındaki başarısı dikkate alınacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencinin yaptığı ödevler ve projeler 100 tam puan üzerinden değerlendirilecektir. Derse Katılım başarı notunu %20 oranında etkileyecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse %80 devam zorunludur. Atölye çalışması ağırlıklıdır. Özellikle tasarım uygulamaları ders süresi içerisinde tamamlanmalıdır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
gonca.karavar@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
yok |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|