Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Tezhip |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. AYNUR MAKTAL |
Dersi Alan Birimler |
Tezhip Sanatı |
Dersin Amacı |
Öğrencilere, uzmanlaşmak istedikleri alanda, sanatsal çalışmalarına akademik düzeyde destek olmak ve Diploma Çalışması dersine ilave olarak tasarım ve uygulama çalışmaları yaptırmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Kaynaklar öğrencinin seçeceği örneğe göre değişiklik gösterecektir. Bu gerekçe ile öğrenci ilk önce zaten bibliyografya çalışması yapacaktır. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Bu derste çalışılacak konu ile ilgili literatür ve görsel malzeme taramasından sonra tezhip sanatı ile ilgili özel alan konusu sanatsal açıdan analiz edecek, seçilen konuya ilişkin özgün tasarımlar yapılacaktır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Öğrencinin yaptığı tüm çalışmalar bir proje olarak değerlendirilecektir ve yaptığı çalışmayı jüri önünde sunacaktır. Sunumdaki performansı ve yaptığı çalışma ayrı ayrı değerlendirilecektir. |
Değerlendirme Kriteri |
Proje çalışması ve sunum performansı ayrı ayrı 100 tam puan değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dönem bitmeden, son 15 gün içinde öğrencilerin devam durumunu gösteren liste panolarda ilan edilecek, devamsızlıktan kalan öğrencinin proje çalışması değerlendirmeye alınmayacaktır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
e mail : aynur.maktal@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Çarşamba 10.30 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|