Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Halı - Kilim ve Eski Kumaş Desenleri |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. BAHADIR ÖZTÜRK |
Dersi Alan Birimler |
Halı-Kilim ve Eski Kumaş Desenleri |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı; dört yıllık lisans eğitiminde geleneksel tekstil sanatları ve tasarımı ile ilgili derslere hazırlık olmasıdır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Keith Hagan, The Complete Pattern Library, |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Dersin teorik bölümü, öğretim üyesi tarafından öğrenciyle etkileşimli bir biçimde, ders notları, kitaplar ve slaytlar eşliğinde sunulur. Uygulama çalışmaları, öğretim üyesinin konu hakkında verdiği teknik bilgi sonrasında atölye ortamında gerçekleştirilir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Vizede, derste teorik olarak verilen bilgiler, projede ise uygulama çalışmalarında öğrencinin gösterdiği performans değerlendirilir. |
Değerlendirme Kriteri |
Vizede öğrencinin alanına ilişkin temel teorik bilgileri, proje çalışmasında uygulamalardaki başarısı değerlendirilir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse % 80 devam zorunludur. Atölye çalışması ağırlıklıdır. Özellikle tasarım uygulamaları ders süresi içerisinde tamamlanmalıdır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
bahadir.ozturk@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Belli bir görüşme günü yoktur. Öğrenci ihtiyaç duyduğunda öğretim üyesi ile iletişime geçebilir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|