Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Eski Çini Onarımları |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. ATİLLA CENGİZ KILIÇ |
Dersi Alan Birimler |
Çini Tasarımı ve Onarımı |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı öğrencilere; Genel Seramik -Çini sanatınnın tarihcesini öğtermek, Seramik-çini hammaddelerini öğrenebilmesi, Seramik ve çini ürünlerinin sınıflandırabilmesi, İlkel çamur hazırlamayı öğrenebilmesi, İlkel şekillendirme yöntemlerini öğrenebilmesi, teorik olarak öğretmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Toerik bir ders olduğu için ders notları ve kaynaklardan yararlanılacaktır. Ayrıca bazit bir şekillendirme merkezi seçilecek ve çomlek üretimi araştırma projesi olarak hazırlıyacaklardır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Dersin değerlendirmesi; Ara sınav, proje ve Laboratuar çalışmaları olarak değerlendirilecektir. |
Değerlendirme Kriteri |
Dersin değerlendirmesi; Ara sınav, proje ve Laboratuar çalışmaları olarak değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Ders Teorik işlendiği için dersin sonunda öğrencilerden ders hakkında bilgi geridönüşümü alınacaktır.Bu da öğrencinin tüm ders boyunca konsatrasyonunu kaybetmemesi gerektiğini öğretecektir.katılımlar yukarıda belirtilen oranla genel değerlendirmeye alınacaktır. Her ders mümkün oldukca her öğrenciye konuyu anladığı kadarıyla anlatılması istenecektir. Bir sonraki ders konusu verilik ön hazırlık yapılması istenecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
atilla.kilic@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
yok |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|