Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Eski Çini Onarımları |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
HADİYE KILIÇ |
Dersi Alan Birimler |
Çini Tasarımı ve Onarımı |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı öğrencilere; Genel Çini üretim teknolojini öğretmek, Bir çini eseri veya dönemi görsel ve üretim tekniği acısından analizini yapabilmek ve dönem özelliklerine göre yeni denemeler yapabilmesini sağlamaktır. Ayrıca öğrencilere, uzmanlaşmak istedikleri alanda, sanatsal çalışmalarına akademik düzeyde destek olmak ve Diploma Çalışması dersine ilave olarak tasarım ve uygulama çalışmaları yaptırmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Seramik Teknolojisi, Ateş Arcasoy, M.Ü. Güzel Sanatlar Yayınları 2 istanbul, 1983 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Bu derste proğram dahilindeki konular teorik ve uygulamalı olarak öğrencinin uzmanlaşmadaki ihtiyacı doğrultusunda işlenecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Toerik ve uygulamalı bir ders olduğu için hem teorik bilgi ölçümü, hem de uygulama sonuçlarının değerlendirilmesi şeklinde olacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
|
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Ders Laboratuar ortamın da işleneceğinden sağlıklı çalışma olanağı sağlamak için ve önceden belirtilmiş kurallara uyum aranacaktır. Uygulanacak tekniğin mümkün olduğunca üretim dönemindeki gibi uygulanmasına önem verilecektir. Devam zorunluluğu vardır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
hadiye.kilic@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
yok |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|