Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Geleneksel Türk Sanatları Bölümü |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. BAHADIR ÖZTÜRK |
Dersi Alan Birimler |
Eski Çini Onarımları |
Dersin Amacı |
Öğrencilere, Bilgisayarda Halı-Kilim,Kumaş, Çini ve Geleneksel sanatların diğer dallarında yapılan tasarımlara uygun çeşitli uygulama çalışmaları yaparak, öğrencilerin programlar üzerinde çalışma pratiğini arttırmak ve ileri düzey çalışmalar yapabilmelerini sağlamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Öğretim üyesi derste uygulamalı olarak, çeşitli desen örneklerinin kopya ve benzerlerini, ölçekli çalışma uygulamaları, röleve ve giydirme örnekleri yaptırarak, öğrencilerin bilgisayar programlardaki ve desen çalışmalarındaki pratiklerinin arttırılması sağlanmaktadır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Değerlendirme %30 ödev, %10 vize sınavı, %60 final sınavı ve bütünlemeye göre yapılır. |
Değerlendirme Kriteri |
Derste öğrenilen bilgileri ve pratikleri doğru bir şekilde kullanabilmesi, çalışmayı azami sürede bitirebilmesine göre değerlendirilir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Öğrenciler, ders başlangıç saatinde sınıfta hazır bulunur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
bahadir.ozturk@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Belli bir görüşme günü yoktur. Öğrenci ihtiyaç duyduğunda öğretim üyesi ile iletişime geçebilir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|