Ders Bilgileri
| 
 
 | 
| Dersi Veren Birim | 
| İngilizce Uluslararası İlişkiler Doktora | 
| Dersin Düzeyi | 
| Doktora | 
| Ders Koordinatörü | 
| PROF.DR. PINAR KARACAN | 
| Dersi Alan Birimler | 
| İngilizce Uluslararası İlişkiler Doktora | 
| Dersin Amacı | 
| Bu ders karşılaştırmalı siyaset alanındaki önemli konuları, kavramları ve yaklaşımları öğrencilere kazandırmak amacını taşımaktadır. Esas olarak demokrasi ve | 
| Dersin Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||||
| 
 | 
| Dersin Öğretim Türü | 
| Örgün Öğretim | 
| Dersin Önkoşulu/Önkoşulları | 
| Yok | 
| Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | 
| Yok | 
| Ders İçeriği | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | 
| Ders İçin Önerilen Kaynaklar | 
| 1.Samuel Huntington, The Third Wave, Democratization in the Late Twentieth Century, Norman and London: University of Oklahoma Press, 1991. | 
| Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri | 
| 1- Ders Anlatımı | 
| Değerlendirme Yöntemleri | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 
 *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. | 
| Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar | 
| Değerlendirme Kriteri %40 olan finalin %15'i uzun araştırma ödev çalışmasına ayrılmıştır. (Bu çalışma araştırma ödevi ve sunumdan oluşmaktadır.) | 
| Değerlendirme Kriteri | 
| 1- Karşılaştırmalı Siyaset alanına ilişkin olayları ve yaklaşımları açıklayabilecek bir | 
| Dersin Öğretim Dili | 
| İngilizce | 
| Derse İlişkin Politika ve Kurallar | 
| 1- O hafta için belirlenen makale ve kitapların dersten önce öğrenciler tarafından okunmuş olması gereklidir. | 
| Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri | 
| gul nokta kurtoglu @ deu nokta edu nokta tr | 
| Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri | 
| İlan Edilecektir. | 
| Staj Durumu | 
| YOK | 
| İş Yükü Hesaplaması | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 
 | 

 
 