Ders Bilgileri
| 
 
 | 
| Dersi Veren Birim | 
| Biyofizik Yüksek Lisans | 
| Dersin Düzeyi | 
| Yüksek Lisans | 
| Ders Koordinatörü | 
| DOÇ.DR. ÇAĞDAŞ GÜDÜCÜ | 
| Dersi Alan Birimler | 
| Biyofizik Yüksek Lisans | 
| Dersin Amacı | 
| Tıp alanında klinik çalışmalarda biyofiziksel yaklaşımın verilmesi, bazı klinik örneklerde EEG ritmindeki anormal değişikliklerin, beynin biyokimyasal işlevlerinin, bellek, algı ve bilişsel mekanizmaların nörofizyolojik yaklaşımının gösterilmesi. Özellikle; şizofreni, alzheimer, iki uçlu duygu durum bozuklukları, demans hasta gruplarında EEG ritminde anormal değişikliklerin gösterilmesi. | 
| Dersin Öğrenme Kazanımları | ||||||
| 
 | 
| Dersin Öğretim Türü | 
| Örgün Öğretim | 
| Dersin Önkoşulu/Önkoşulları | 
| Yok | 
| Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | 
| Yok | 
| Ders İçeriği | |||||||||
| 
 | 
| Ders İçin Önerilen Kaynaklar | 
| Ana kaynak: Ferit Pehlivan "Biyofizik" | 
| Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri | 
| Konu anlatımı ve ödev | 
| Değerlendirme Yöntemleri | ||||||||||||||||||||||||
| 
 
 *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. | 
| Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar | 
| Konu odaklı ödevlerin içerik, düzen, özgünlük açısından değerlendirilmesi. Yazılı yapılan final ve ara sınav ile edinilen bilgi düzeyinin ölçülmesi. | 
| Değerlendirme Kriteri | 
| Konu odaklı ödevlerin içerik, düzen, özgünlük açısından değerlendirilmesi. Yazılı yapılan final ve ara sınavı ile edinilen bilgi düzeyinin ölçülmesi. | 
| Dersin Öğretim Dili | 
| Türkçe | 
| Derse İlişkin Politika ve Kurallar | 
| ------ | 
| Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri | 
| cem.bediz@deu.edu.tr, cagdas.guducu@deu.edu.tr | 
| Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri | 
| Salı (saat: 10.00-12.00) | 
| Staj Durumu | 
| YOK | 
| İş Yükü Hesaplaması | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 
 | 

 
 