Ders Bilgileri
| 
 
 | 
| Dersi Veren Birim | 
| Resim Bölümü | 
| Dersin Düzeyi | 
| Lisans | 
| Ders Koordinatörü | 
| DR.ÖĞR.ÜYESİ BORGA KANTÜRK | 
| Dersi Alan Birimler | 
| Grafik | 
| Dersin Amacı | 
| Öğrencilere günümüz sanatının interdisipliner yapısı hakkında temel bilgileri aktarmak. Öğrencilerin disiplinlerarası olanakları kullanarak sanat üretimleri yapmasını sağlamak. | 
| Dersin Öğrenme Kazanımları | ||||||||||
| 
 | 
| Dersin Öğretim Türü | 
| Örgün Öğretim | 
| Dersin Önkoşulu/Önkoşulları | 
| Yok | 
| Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | 
| Yok | 
| Ders İçeriği | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | 
| Ders İçin Önerilen Kaynaklar | 
| Ana kaynak:  | 
| Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri | 
| Öğrencinin potansiyeli, ilgi alanları, yaratıcılığı ile ilişkilendirilecek şekilde kendilerine anlatılan müfredatın eşliğinde bol çeşitli görsel-işitsel materyalle örülü bir program ile hareket edilecektir. Programdaki konulara ve tartışmalara ilişkin öğrencinin vizyonunu arttırıcı kolektif çalışmalara ve keşiflerle açık bir uygulama projesi de yapılacaktır. | 
| Değerlendirme Yöntemleri | ||||||||||||||||
| 
 
 *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. | 
| Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar | 
| 1. Çağdaş sanat ve disiplinlerarasılık, enstalasyon ve kurgusal anlatı, kavramlarına ilişkin bilgi ve beceriyi ölçmek adına öğrenciler tarafından bir ödev-sunu gerçekleştirilecektir.   | 
| Değerlendirme Kriteri | 
| 1.	Konuların anlaşılması | 
| Dersin Öğretim Dili | 
| Türkçe | 
| Derse İlişkin Politika ve Kurallar | 
| İlan Edilecektir. | 
| Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri | 
| İlan Edilecektir. | 
| Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri | 
| İlan Edilecektir. | 
| Staj Durumu | 
| YOK | 
| İş Yükü Hesaplaması | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 
 | 

 
 