Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Heykel Bölümü |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. SEVGİ AVCI |
Dersi Alan Birimler |
Grafik |
Dersin Amacı |
İnsan vücudunun biçimsel özelliklerini canlı modelden gözleme dayalı ve önceden edinilmiş kas, kemik bilgileri ile karşılaştırmalı çizimler yaparak incelemek, Yaptırılan etütlerle sanat çalışmalarına alt yapı oluşturabilecek temel anatomi bilgisi kazandırmak. Edindiği bilgileri görsel dilde kullanmayı öğretmek. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynaklar: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1- Sözlü Anlatım, |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Öğrencinin ders konularını kavraması ve bunu göstermesine odaklanan geliştirici değerlendirme yöntemi, Öğretim elemanı ve öğrenciyi etkin ve sürekli iletişim içinde tutacak bir planlama çerçevesinde derse üst düzeyde katılım gerektirecek inisiyatiflerle öğretim üyesi rehberliğinde uygulanır. Dersin en başında belli başlı konular sergilenir Çalışma ve araştırmalar uygulamalı olarak yapılır. Öğrencilerden yapılan değerlendirmelerde, kendi çalışmalarında deneylediği bilgi ve düşüncelerini aktarması beklenir. Öğrenciler kendi yaptığı çalışmalarda ne gibi sorunları ele aldığını açıklar. |
Değerlendirme Kriteri |
1-Ders kapsamında bizzat yaptığı uygulamalı çalışmaların teknik ve artistik bakımından niteliği, |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Ders işleyişinde önceden belirlenmiş takvime uyması, |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
sevgi.avci@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Çarşamba günleri :13:30 -17:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|