Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Heykel Bölümü |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. SEVGİ AVCI |
Dersi Alan Birimler |
Grafik |
Dersin Amacı |
Renk bilgisi vermek; Renk duyarlığı kazandırmak; Renklerle biçimlendirme ve ifade yeteneğini geliştirmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: 1- Johannes ITTEN, Art Of Color, The subjective experience and objective rationale of color çev.: Ernst van HAOGEN, New York-2004 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1-Sözlü Anlatım, |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Öğrencinin ders konularını kavraması ve bunu göstermesine odaklanan geliştirici değerlendirme yöntemi uygulanır. Öğrencinin derse üst düzeyde katılımını gerektirecek inisiyatif ile Öğretim elemanı ve öğrenciyi etkin ve sürekli iletişim içinde tutacak bir planlama dahilinde öğretim üyesi rehberliğinde uygulanır. Dersin en başında belli başlı konular sergilenir. Çalışma ve araştırmalar uygulamalı olarak yapılır. Değerlendirmelerde, öğrencilerin kendi çalışmalarında deneyimlediği bilgi ve düşüncelerini aktarması ve ne gibi sorunları irdelediğini açıklaması beklenir. |
Değerlendirme Kriteri |
1- Ders kapsamında bizzat yaptığı uygulamalı çalışmaların teknik ve artistik bakımından niteliği, |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1- Ders kapsamında bizzat yaptığı uygulamalı çalışmaların teknik ve artistik bakımından niteliği, |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç. Sevgi AVCI |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders saatleri |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|