Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Heykel Bölümü |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. SEVGİ AVCI |
Dersi Alan Birimler |
Grafik |
Dersin Amacı |
İnsan vücuduna dair önceden edinilmiş kas, kemik bilgileri ve canlı model üzerinden bir sanatçıya gerekli olabilecek temel biçim bilgisi kazandırmak; yüzey anatomisine yönelik çizim alıştırmaları ile insan vücudunu ve vücudu meydana getiren parçaları tanımlamak; büyüklük, oran, biçim gibi yapısal özellikleri, birbirleriyle ilişkilerini çözümlemeyi ve sanatsal imgelere dönüştürebilmeyi öğretmek. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1-Sözlü Anlatım, |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Öğrencinin ders konularını kavraması ve bunu göstermesine odaklanan geliştirici değerlendirme yöntemi, Öğretim elemanı ve öğrenciyi etkin ve sürekli iletişim içinde tutacak bir planlama çerçevesinde derse üst düzeyde katılım gerektirecek inisiyatiflerle öğretim üyesi rehberliğinde uygulanır. Dersin en başında belli başlı konular sergilenir. Çalışma ve araştırmalar uygulamalı olarak yapılır. Öğrencilerden yapılan değerlendirmelerde, kendi çalışmalarında deneylediği bilgi ve düşüncelerini aktarması beklenir. Öğrenciler kendi yaptığı çalışmalarda hangi sorunları ele aldığını açıklar. |
Değerlendirme Kriteri |
|
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Öğrencinin |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç. Sevgi AVCI |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders Saatleri |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|