Ders Bilgileri
| 
 
 | 
| Dersi Veren Birim | 
| Psikiyatri Hemşireliği Doktora | 
| Dersin Düzeyi | 
| Doktora | 
| Ders Koordinatörü | 
| PROF.DR. ZEKİYE ÇETİNKAYA DUMAN | 
| Dersi Alan Birimler | 
| Psikiyatri Hemşireliği  Doktora | 
| Dersin Amacı | 
| Bu derste Psikiyatri Hemşireliği Anabilim Dalı'nda doktora yapan öğrencilerin literatür araştırması yaparak güncel hemşirelik konularında bilgi edinmeleri, bu bilgileri ve kanıta dayalı uygulama sonuçlarını sentezleyerek rapor/makale haline getirip yazmaları, sunmaları ve tartışmaları amaçlanmaktadır. | 
| Dersin Öğrenme Kazanımları | ||||||||
| 
 | 
| Dersin Öğretim Türü | 
| Örgün Öğretim | 
| Dersin Önkoşulu/Önkoşulları | 
| Yok | 
| Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | 
| Yok | 
| Ders İçeriği | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | 
| Ders İçin Önerilen Kaynaklar | 
| 1.	Stuart, G.W. (2009) Principles and Practice of Psychiatric Nursing. Mosby Elsevier, Missouri, USA. | 
| Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri | 
| Sunum Hazırlama | 
| Değerlendirme Yöntemleri | ||||||||||||
| 
 
 *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. | 
| Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar | 
| Öğrenci bu derste formatif olarak değerlendirilmektedir. | 
| Değerlendirme Kriteri | 
| Öğrencilerin çalıştıkları konuyla ilgili literatür çalışması, veri toplama, derleme, analiz etme ve sonuçları rapor/makale olarak yazma ve sunma becerileri, dönem sonunda hazırladıkları rapor/derleme ve raporun/makale sunumu ile başarılı/başarısız olarak değerlendirilecektir. | 
| Dersin Öğretim Dili | 
| Türkçe | 
| Derse İlişkin Politika ve Kurallar | 
| İlan Edilecektir. | 
| Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri | 
| Prof. Dr. Zekiye Çetinkaya Duman  | 
| Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri | 
| İlan Edilecektir. | 
| Staj Durumu | 
| YOK | 
| İş Yükü Hesaplaması | ||||||||||||||||||||||||
| 
 | ||||||||||||||||||||||||
| Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 
 | 

 
 