Ders Bilgileri
| 
 
 | 
| Dersi Veren Birim | 
| İç Hastalıkları Hemşireliği Doktora | 
| Dersin Düzeyi | 
| Doktora | 
| Ders Koordinatörü | 
| PROF.DR. HATİCE MERT | 
| Dersi Alan Birimler | 
| İç Hastalıkları Hemşireliği Doktora | 
| Dersin Amacı | 
| Öğrencinin; bir hasta grubunun özyönetimini, özbakımını veya uyumunu sağlamaya yönelik, uygulama ve değerlendirme yapabilmesini geliştirmektir. | 
| Dersin Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||
| 
 | 
| Dersin Öğretim Türü | 
| Örgün Öğretim | 
| Dersin Önkoşulu/Önkoşulları | 
| Yok | 
| Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | 
| Yok | 
| Ders İçeriği | |||||||||
| 
 | 
| Ders İçin Önerilen Kaynaklar | 
| Fawcett, J.(Ed.) (2005). Contemporary Nursing Knowledge: Analysis and Evaluation of Conceptual Models of Nursing (2 nd Ed, pp:223-319). USA, FA Davis Comp.  | 
| Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri | 
| Sunum, tartışma, soru-cevap, klinik uygulama | 
| Değerlendirme Yöntemleri | ||||||||||||||||||||||||||||
| 
 
 *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. | 
| Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar | 
| Ödevler: Bir kuram/modele göre hasta bakımı planlama, uygulama, değerlendirme ve rapor yazma. | 
| Değerlendirme Kriteri | 
| Öğrencinin; uygulama alanıyla ilgili sorunlara farkındalığı, uzmanlık alanı bilgisini kullanma ve karar verme becerisi, ekip üyeleriyle işbirliği ve hemşirelik uygulamalarının iyileşmesine yönelik görüşlerini paylaşması değerlendirilmektedir. | 
| Dersin Öğretim Dili | 
| Türkçe | 
| Derse İlişkin Politika ve Kurallar | 
| Derslerin %70 ine katılım zorunludur. | 
| Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri | 
| Yrd. Doç. Dr. Sevgi Kızılcı, Tel: 0232 412 47 77, e-posta: sevgi.kizilci@deu.edu.tr | 
| Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri | 
| İlan Edilecektir. | 
| Staj Durumu | 
| YOK | 
| İş Yükü Hesaplaması | ||||||||||||||||||||
| 
 | ||||||||||||||||||||
| Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 
 | 

 
 