Ders Bilgileri
| 
 
 | 
| Dersi Veren Birim | 
| İç Hastalıkları Hemşireliği Doktora | 
| Dersin Düzeyi | 
| Doktora | 
| Ders Koordinatörü | 
| PROF.DR. ÖZLEM KÜÇÜKGÜÇLÜ | 
| Dersi Alan Birimler | 
| İç Hastalıkları Hemşireliği Doktora | 
| Dersin Amacı | 
| Klinik ortamda kronik hastalığı olan bireyin gereksinimlerini anlayabilme ve spesifik modeler kullanarak çözümlemeye yönelik geliştirdiği stratejileri uygulayabilme. | 
| Dersin Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||
| 
 | 
| Dersin Öğretim Türü | 
| Örgün Öğretim | 
| Dersin Önkoşulu/Önkoşulları | 
| Yok | 
| Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | 
| Yok | 
| Ders İçeriği | |||||||||
| 
 | 
| Ders İçin Önerilen Kaynaklar | 
| Lorig, K., Sobel, D, Stewart  A.,  Brown B. W., Bandura A., Ritter P.,  Gonzalez V. (1999). Evidence Suggesting That a Chronic Disease Self-Management Program Can Improve Health Status While Reducing Hospitalization: A Randomized Trial. Medical Care,  Volume 37 - Issue 1 - pp 5-14 | 
| Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri | 
| Vaka tartışması | 
| Değerlendirme Yöntemleri | ||||||||||||||||||||||||||||
| 
 
 *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. | 
| Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar | 
| Hastanede yatan bir hastanın bakımını bir teori ya da modele göre planlama, bakım verme ve değerlendirme. | 
| Değerlendirme Kriteri | 
| Öğrencinin; uygulama alanıyla ilgili sorunlara farkındalığı, uzmanlık alanı bilgisini kullanma ve karar verme becerisi, ekip üyeleriyle işbirliği ve hemşirelik uygulamalarının iyileşmesine yönelik görüşlerini paylaşması değerlendirilmektedir. | 
| Dersin Öğretim Dili | 
| Türkçe | 
| Derse İlişkin Politika ve Kurallar | 
| Derslerin %80 ine katılım zorunludur. | 
| Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri | 
| Yard. Doç. Dr. Sevgi Kızılcı, Yard. Doç. Dr. Hatice Mert, Yard. Doç. Dr. Özlem Küçükgüçlü | 
| Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri | 
| İlan Edilecektir. | 
| Staj Durumu | 
| YOK | 
| İş Yükü Hesaplaması | ||||||||||||||||||||
| 
 | ||||||||||||||||||||
| Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 
 | 

 
 