Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Heykel Sanatta Yeterlik |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. SEVGİ AVCI |
Dersi Alan Birimler |
Heykel Sanatta Yeterlik |
Dersin Amacı |
Güncel sanat ortamında olup bitenleri tartışmak ve yorumlamak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1- Julian STALLABRASS, Sanat A.Ş. - Çağdaş Sanat ve Bienaller , çev.: Esin SOĞANCILAR, İletişim Yay. İstanbul-2010 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1-Sözlü Anlatım, |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Öğrencinin ders konularını kavraması ve bunu göstermesine odaklanan geliştirici değerlendirme yöntemi uygulanır. Öğrencinin derse üst düzeyde katılımını gerektirecek inisiyatif ile Öğretim Üyesi ve öğrenciyi etkin ve sürekli iletişim içinde tutacak bir planlama öğretim üyesi rehberliğinde uygulanır. Dersin en başında belli başlı konular sergilenir ödev dağılımı ile yapılan araştırmalarda öğretilmesi amaçlanan konulara odaklanılır. Her öğrenci program çerçevesinde sıra ile kendi yaptığı çalışmayı sunarken aynı konuda okumalarını yapan bütün öğrenciler seminer atmosferi içinde bilgi ve düşüncelerini paylaşır. Ayrıca vize sınavı yerine geçen ödev ve final sınavları ile bilgisini yazılı olarak gösterir. |
Değerlendirme Kriteri |
1- Öğrencinin derse devam durumu, |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1- Dersin en az %70 ine katılmak , |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Yrd. Doç. Sevgi AVCI |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Cuma günleri 15:30 -17:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|