Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Pazarlama |
Dersin Düzeyi |
Önlisans |
Ders Koordinatörü |
DR. FEYZA TEKİNBAŞ ÖZKAYA |
Dersi Alan Birimler |
Pazarlama (İÖ) |
Dersin Amacı |
İşletme amaç ve stratejilerine uygun bir şekilde, markanın tanınması ve duyurulmasının sağlanması, marka konumlandırma ile satış strateji ve uygulamalarının uyumlaştırılması, marka stratejilerinin takip edilmesi ve buna uygun davranılması, rakiplerin marka stratejilerinin takip edilerek markanın yeniden yapılandırılmasını sağlayacak yeterliliklerin kazandırılabilmesidir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: David A. Aaker Güçlü Markalar Yaratmak |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Ders Anlatımı |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Ara sınav ve dönem sonu sınavı ile 5 öğrenme çıktısı ölçülecek ve haftalık ödevler ile de bu öğrenme çıktılarına ulaşmada öğrencinin hangi aşamada olduğu takip edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derslerin %70'ine katılım zorunludur |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
E-posta: feyza.tekinbas@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|